Hulpouders

Vr 21 juliKVW-vrijdag12:00u KVW-terrein
Za 22 juliAfbreken en opruimen08:00u KVW-terrrein

Taken van de hulpouder

De hulpouders worden onder andere als spelleid(st)er ingezet bij spellen of posten. Maar de hulpouders en andere helpers zijn ook hard nodig bij het opbouwen en afbreken van het terrein en het meehelpen achter de schermen. De hulpouders ontvangen korte tijd vóór de KVW-week in de hulpoudervergadering instructies, van wat van hen wordt verwacht en wat zij kunnen verwachten in deze week.

Aanmelden

Als u graag één of meerdere dagen mee wilt helpen in het opbouwen en/of afbreken van het KVW-terrein en/of het begeleiden van een spel en/of helpen bij andere werkzaamheden kan dat door u op te geven bij Lieke (06-18202589) of via het aanmeldformulier.

Hulpoudervergadering

Net voor het begin van de KVW-week wordt aan de hulpouders de globale opzet van de week uitgelegd. Daarnaast worden de hulpouders bij de verschillende activiteiten en spellen ingedeeld en krijgen ze een korte uitleg van hun spel. Tenslotte worden er nog de laatste instructies gegeven.

KVW bestaat 65 jaar

Alles dankzij jullie als vrijwilligers! Dit hebben we natuurlijk flink gevierd!

200 kinderen Lol & Plezier

Natuurlijk hopen we er allemaal nog lang zo mee door te gaan.

We zijn enorm trots op al onze vrijwilligers!